2.modulua

2.moduluko atazen laburpena


Laburpena


1.ATAZA

Google Calendar-ekin egutegia nola sortu eta erabili azaltzen duen bideotutorialaren esteka. Egutegian hasierako faseko jarduera batzuk txertatu daitezke. Ikas-egoeraren hasierako faseari pantaila argazki bat atera.


Entregatu beharrekoak

  • Bideotutorial baten (OBS Studio) lotura (Google Drive)
  • Pantaila argazki bat (ikusi adibidea irudian)

Materiala

Bideoak grabatzeko

OBS Studio programa (ordenagailuko aplikazio zerrendan)


Ikas-egoeraren hasierako faseari argazkia atera behar zaio.

*Bideoa Drive-ra igo eta esteka partekatu. Esteka Moodlegunean kopiatu on-line testua atalean.


2.ATAZA

Ikas egoeran erabiliko diren baliabide digitalak bilatu eta ikas egoeran txertatu.


Entregatu beharrekoak

  • Baliabide digitalak mural batean sartu eta lotura (URL) entregatu.
  • Ikas egoeran baliabide digitalak non txertatu dituzun azaltzen duen PDF-a (testu dokumentua azalpenarekin). *Adibide bat aurkituko duzue hurrengo irudian.

Materiala (lana entregatzeko)

Murala sortzeko


*Ikastetxeko kontuarekin saioa hasi (Google)


Materiala (eduki digitalak)

Aurkezpen interaktiboak

Canva

Genial.ly

https://prezi.com/signup/?click_source=logged_element&page_location=header&element_text=get_started


Gamifikazioa

https://www.flippity.net/

https://create.kahoot.it/auth/login

https://www.classdojo.com/es-es/

https://accounts.classcraft.com/signup/role (Aurreratuagoa)


Ideia zaparradak (brainstorming)

Mentimeter


Ikasleentzat galdetegiak

Google Forms

Doodle (hitzorduak adosteko)

Canva

https://view.genial.ly/636cb98c8a1e1c00116f0c4a/social-vertical-post-informatika-3-1ebaluaketa

Moodle-eko galdetegiak


Ariketak online (autoebaluagarriak)

Liveworksheets

That Quiz (Mate)


Ebaluatzeko tresnak

Corubrics (Corubrics nola instalatu)

Rubric Maker (Rubric Maker erregistroa)

https://www.youtube.com/watch?v=aeGEZfG0hSg&t=7s (Rubric Maker erabilera)

Classroom

Moodle

Google Forms


Buru mapak (eskemak)

Draw io (Draw.io, Drive-n gorde daitezke eskemak)

https://www.mindomo.com/es/login


Padlet adibide bat

 
PDF adibidea


3.ATAZA

Ikas egoerarekin zerikusia duen 'froga' bat sortu ikasleentzat online galdetegi bat erabiliz. Ondoren, emaitzen kalkulu-orri bat sortu eta entregatu.


Entregatu beharrekoak

  • Ikasleei bidaltzen zaien galdetegiari lotura (URL)
  • Galdetegiaren emaitzen kalkulu orria igo. (Google-ekoa)
  • Ikas-egoeran jarduera hau non kokatzen den bilatu, eta ikas-egoeraren zati horri pantaila argazki bat atera. Metodologia>Baliabideak eta Ebaluazio-prozesua atalak bete. *Ikusi adibideak

Materiala

Google Forms (galdetegia egiteko)


Google kalkulu-orriak (emaitzak igotzeko)



 Ikas-egoeraren amaierako fasean txertatu ekintza


Metodologia atalean, baliabideak eta ebaluazio-prozesua azpiatalak bete


4.ATAZA

"Decálogo para la mejora de la docencia online. Propuestas para educar en contextos presenciales discontinuos" dokumentua irakurri eta 5-6 minutuko hausnarketa bat egin.


Entregatu beharrekoak

  • Audio baten lotura (URL)

Materiala

Irakurri beharreko dokumentua (151tik-168ra orrialdeak BAKARRIK)


Hausnarketa egiteko laguntza

Audioak grabatzeko (URL)

https://www.vocaroo.com/


5.ATAZA

'Datuen babesa IKT inguruneetan' galdetegia egin, eta erantzun guztiak zuzenak direnean hurrengoak egin.


Entregatu beharrekoak

    • PDF bat hiru argazkirekin:
      • Galdetegiko galdera guztiak ongi erantzunda daudela erakusten duen pantaila irudia eta izena irudian (ikusi hurrengo irudia)
      • Foroan egindako hausnarketa baten pantaila-irudia.
      • Foroan lankide baten hausnarketari erantzun eta pantaila-irudia atera.

    Pantaila argazkia Paint 3D-rekin ireki eta zuen izena gehitu



    Materiala

    Foroan eztabaidatu beharreko gaiaren PDF-a


    Pantaila argazkia gordetzeko eta izena gehitzeko

    Paint 3D programa (ordenagailuko aplikazio zerrendan)

    Pantaila argazki guztiak PDF batean gordetzeko